Termeni şi condiţii

Termenii si conditiile de pe aceasta pagina stabilesc termenii legali care se aplica utilizarii de catre dumneavoastra a site-ului www.miroxhome.ro si se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de pe site.

Termenii si conditiile de pe aceasta pagina se completeaza cu restul termenilor si conditiilor de pe website dar si cu legislatia romaneasca in vigoare. Folosirea acestui site implica acceptarea tuturor termenilor si conditiilor specificati pe pagina web. Ne rezervam dreptul de a modifica termenii si conditiile fara o notificare prealabila.

1) Urmatorii termeni se interpreteaza astfel:

Mirox Home – platforma de tip magazin online si marketplace, detinuta de SC MIROX ART DECOR SRL, persoana juridica de nationalitate romana, cu Cod Unic de Inregistrare 39895092, nr. reg. com: J04/1410/2018

FURNIZOR/VANZATOR – orice persoana juridica ce isi comercializeaza produsele prin intermediul Mirox Home

CLIENT – poate fi orice persoane fizica care are peste 18 ani sau o persoana juridica ce isi face un cont pe Mirox Home si plaseaza o comanda, care este confirmata ulterior de Furnizor

UTILIZATOR – orice persoana cu varsta de peste 18 ani care navigheaza pe Mirox Home, chiar daca nu plaseaza nici o comanda

CONTRACT – orice comanda plasata echivaleaza cu un contract de vanzare cumparare, dupa ce comanda este acceptata de Furnizori

Atunci cand termenii de mai sus sunt folositi pe Mirox Home, au semnificatia data mai sus. Puteti identifica acesti termeni definiti anterior prin faptul ca incep cu majuscule. Cand ne referim la „noi”, intelegem Mirox Home.

2) Termeni generali

Mirox Home este un magazin online de tip marketplace, detinut de SC MIROX ART DECOR SRL. Pretul produselor se poate schimba fara o notificare prealabila a Utilizatorilor. Odata plasata si confirmata o comanda, pretul final al acesteia nu se mai poate modifica fata de Clientul care a plasat comanda respectiva.

Notificarea primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea acesteia. Aceasta notificare se poate face electronic (email) sau telefonic.

Pretul de vanzare al produselor este cel afisat pe Mirox Home. Acesta contine toate taxele, cu exceptia taxelor de curierat. El poate fi modificat oricand, fara o notificare prealabila. Clientii vor plati mereu preturile existente pe site la momentul plasarii produselor.

3) Continutul site-ului

Informatiile prezentate pe site (text, grafica, logo-uri, pictograme de butoane, imagini, clipuri video etc) nu pot fi folosite decat in scopul informarii Utilizatorilor si Clientilor Mirox Home. Acestea nu pot fi folosite in alte scopuri fara acordul scris al SC MIROX ART DECOR SRL. Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal. Acestea nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel de document sau material.

Fotografiile realizate sau editate de Mirox Home nu pot fi preluate sau utilizate in nici un scop de terte parti, fara acordul scris al SC MIROX ART DECOR SRL.

Folosirea fara drept a acestor informatii (continut) atrage raspunderea juridica, de natura civila sau penala, dupa caz. Nu se pot extrage sau refolosi in mod sistematic parti din site sau continut, fara acordul scris al SC MIROX ART DECOR SRL.

Descrierile produselor sunt realizate de catre Furnizori. Acestia isi asuma veridicitatea informatiilor.

Mirox Home nu se face responsabil pentru posibilele diferente de culori intre cele afisate pe monitorul/ dispozitivul Clientilor/Utilizatorilor si cea a produselor.

4) Despre frauda

Va fi considerata tentativa de frauda orice incercare a unei persoane de a accesa datele personale ale unui utilizator, de a modifica continutul site-ului Mirox Home sau de a afecta performantele server-ului pe care ruleaza site-ul.

Va fi considerata frauda orice accesare nelegitima a datelor personale ale unui utilizator, modificarea neautorizata a site-ului Mirox Home sau afectarea performantelor server-ului pe care ruleaza site-ul.

Fraudele si tentativele de frauda vor fi pedepsite potrivit legislatiei penale in vigoare, iar partile prejudiciate pot cere in instanta repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, dupa caz.

5) Livrare produse

După adăugarea produsului dorit în coșul de cumpărături și plata comenzii, plata ta va fi înregistrată în contul nostru, iar atunci comanda ta va fi procesată și înregistrată spre expediere.

Expedierea produselor se va realiza în minim 24 de ore de la confirmarea comenzii exceptând Duminică și Sărbătorile Legale, cu excepția produselor care au menționat un alt interval de livrare. Nu suntem răspunzători pentru întârzierile ce pot apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat de către echipa noastră companiei de curierat.

Toate produsele sunt livrate prin firma specializată de curierat SameDay, iar taxa de livrare o să vă fie comunicată telefonic deoarece depinde din ce oraș sunteți.

Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 500 lei, vor beneficia de transport gratuit.

Compania noastră își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi.

Important: În cazul în care va aflăți în afară ariei de livrare, se pot aplica costuri suplimentare în funcție de km parcuşi de firma de curierat, de exemplu dacă stați într-un sat care se află la 40-50 km de un oraș. Costurile suplimentare vi se vor comunica telefonic atunci când veți confirma comanda.

6) Metode de plată

– Ramburs (cash) la livrarea coletului

Contravaloarea produselor comandate poate fi achitată curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dvs.

– Transfer Bancar (OP)

Fă plata direct în contul nostru bancar. Te rog folosește ID-ul comenzii tale ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când fondurile nu vor fi vărsate în contul nostru.

7) Returnare produse

Produsele cumpărate de la SC MIROX ART DECOR SRL pot fi returnate în următoarele situații:

– Produsul pe care l-ați primit nu este conform cu specificațiile de pe website-ul nostru

În acest caz puteți cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteți cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiți un alt produs, urmând să plătiți diferența de preț (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat inițial), respectiv să vi se ramburseze diferența (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat inițial).

În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare și de transport vor fi suportate de SC MIROX ART DECOR SRL, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.

– V-a fost livrat din greșeală alt produs decât cel comandat

Va rugăm să returnați cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteți să cereți rambursarea integrală a contravalorii.

Costurile de returnare și de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de SC MIROX ART DECOR SRL , dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc. În cazul în care luați în considerare returnarea produsului comandat, asigurați-va că acesta nu este desigilat sau utilizat.

Pentru a returna un produs, contactați-ne telefonic sau pe e-mail.

8) Forta majora

Furnizorii isi rezerva dreptul de a intarzia sau anula livrari ale produselor comandate in cazul in care acestea nu pot fi onorate din motive independente de acestia, cum ar fi conditiile meteo nefavorabile, epidemiile, protestele etc.

Fiecare parte are dreptul sa notifice cealalta parte despre incetarea de plin drept a Contractului, in cazul in care in termen de 15 zile, unul dintre evenimentele de la punctul anterior nu inceteaza. In acest caz, nici una dintre parti nu ii poate pretinde celeilalte plata daunelor-interese.

9) Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti, Utilizatori sau Furnizori si Mirox Home va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care litigiul nu se poate solutiona pe cale amiabila, acesta va fi solutionat de instantele competente.

In instanta, litigiile vor fi solutionate dupa legislatia romaneasca.